Voorbereiding - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van C Hazewinkel - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van C Hazewinkel - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg C

04 Augustus 2014 | Nederland, Haaksbergen

Wat een gedoe koffers pakken..
Dan zit er weer te veel in, dan is hij weer te zwaar of hij wilt niet dicht..
Tja wat moet je dan, inderdaad spullen er uithalen en dat is niet makkelijk!

Maar goed ik weet nu wat ik wel en niet mee ga nemen (hoop ik) en dat scheelt al een hoop stress!
Want wat ben ik nerveus voor maandag! Ik vind het gewoon mega spannend dat ik alleen ga. Maar ik weet dat ik kan vertrouwen op mijzelf en dit ga ik dan ook zeker doen!

Dus over een week ga ik vliegen (eerste keer in mijn leven) en ga ik naar een vreemd land in mijn eentje (ook eerste keer in mijn leven)..

Zoals mijn mentor dat kan zeggen:
Komt allemaal goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haaksbergen

C

Actief sinds 14 Okt. 2014
Verslag gelezen: 872
Totaal aantal bezoekers 1610

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 09 Maart 2015

Mijn Reis

14 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: